Sprievodca svetom cestovania - otvor myseľ, spoznaj svet

PR

Tipy, ako si útulne zariadiť spálňu

36 0

Spálňa je miestnosť, kde oddychujeme. Väčšina ľudí robí pri zariaďovaní spálne chybu v tom, že si v nej vytárajú pracovný kútik. Pri zariaďovaní spálni myslite na to, že spálňa je miestnosť prioritne určená na oddych a pracovný kútik by sa v nej nemal nachádzať.

Ako si útulne zariadiť spálňu? Máme pre vás pár tipov.

Stavte na na kvalitný drevený nábytok

Útulne zariadené spálne si zakladajú na kvalite nábytku. Ak ste práve v tej fáze, že sa chystáte urobiť si prieskum medzi nábytkom, uprednostňujte kvalitnejší drevený nábytok. Drevo je kvalitný pevný materiál, ktorý pri správnej starostlivosti vydrží dlhé desaťročia. Nábytok z dreva je kvalitný, avšak musíte počítať s vyššími cenami. Investícia sa vám niekoľkonásobne vráti.

Najprv umiestňujte posteľ a šatníkovú skriňu

Aby sa vám podarilo útulne si zariadiť spálňu, dôležité je umiestňovať ako prvú posteľ so šatníkovou skriňou. Práve tieto dva kusy nábytku potrebujete umiestniť ako prvé kvôli tomu, aby ste zistili, či sa vám tam zmestí aj iný nábytok. Všeobecne sa odporúča spálňu príliš nezahlcovať množstvom nábytku. Ak máte spálňu menších rozmerov, ako prvé umiestňujte posteľ a komodu. Šatníkové skrine odporúčame umiestniť do inej miestnosti, napríklad na chodbu, či do zvlášť miestnosti.

Ak si chcete vybrať dobré rozmery nábytku, do predajne s nábytkom choďte vždy s rozmermi miestnosti, čiže spálne. Takto lepšie vyberiete nábytok, ktorý vám bude rozmerovo vyhovovať. Čo sa týka farbeného prevedenia, odporúčame vziať si vzorku podlahovej krytiny do predajne. Farbu vyberajte na slnečnom mieste, nie pod umelým osvetlením v predajni. Umelé svetlo vám totiž môže skresľovať farby.

Svetlé farby doplnkov a stien

Ak si chcete útulne zariadiť spálňu, vyhnite sa agresívnym farbám. Uprednostňujte svetlé farby, ideálne však bielu, zelenú, marhuľovú, svetlomodrú, či béžovú. Vyhnite sa predovšetkým červenej a fialovej farbe. Tie sú veľmi agresívne a mohli by mať negatívny vplyv na váš spánok.

Napíšte komentár

Your email address will not be published.