Sprievodca svetom cestovania - otvor myseľ, spoznaj svet

PR

Čo dokáže zvýšiť produktivitu zamestnancov pracujúcich v kancelárii?

40 0

Výkonnosť zamestnancov ovplyvňuje veľa vecí. Ak ale vlastníte firmu a máte záujem zistiť ten správny recept na zvýšenie produktivity zamestnancov v kancelárii, my sme ho za vás našli. Ak dodržíte všetko toto, produktivita zamestnancov začne rásť.

Kvalitná stolička

Keďže zamestnanci pracujúci v kanceláriách trávia väčšinu svojho pracovného času sedením na kancelárskych stoličkách, mali by ste zaobstarať všetkým zamestnancom kvalitné kancelárske stoličky. Odporúčame predovšetkým kancelárske otočné stoličky, ktoré poskytnú všetkým zamestnancom pohodlie, ktoré si zaslúžia. Kvalitná stolička by mala mať predovšetkým tvarovanú sedaciu časť, kvalitnú opierku hlavy a rúk a samozrejme aj pevné operadlo, ktoré núti zamestnanca sedieť správne. Keď zamestnanec sedí na kvalitnej kancelárskej ergonomickej stoličke, práca mu ide od ruky. Nič ho totiž nebolí.

Dostatočne veľký kancelársky stôl ideálnej výšky

Okrem kvalitných kancelárskych kresiel dokáže produktivitu zamestnancov výrazne ovplyvniť aj kancelársky stôl. Ak má zamestnanec veľkosťou nevyhovujúci a ešte aj nízko/ vysoko pracovnú plochu, jeho výkon a produktivita rapídne klesajú. Zamestnancom sa ťažko pracuje pri kancelárskom stole, ktorý má pracovnú plochu nízko/vysoko a nie je dostatočne veľký na to, aby sa mu naň zmestilo okrem počítača aj iné vybavenie.

Kuchynka

Aj kuchynka má prekvapujúco vplyv na produktivitu zamestnancov. Každému zamestnávateľovi preto odporúčame zainvestovať do kvalitného vybavenia kuchynky. Nesmie chýbať chladnička, rýchlovarná kanvica, mikrovlnka a samozrejme aj dobrý kávovar s kvalitnou kávou. Konkrétne káva dokáže zvýšiť produktivitu okamžite. Účinky tohto nápoja vám nemusíme pripomínať.

V kuchynke odporúčame zriadiť aj miesto na sedenie. Odporúčame sedačku, poprípade sedacie vaky.

Napíšte komentár

Your email address will not be published.